Här tar jag ut mitt skaparintresse Lite hund och barnbarn trillar nog också in Även självhushållning och örtodling. För att inte tala om min kallrörda tvål, som är ljuvlig.
söndag 6 mars 2011
Vasaloppssöndag
Strålande sol. Tittar på vasaloppet och sedan blir det 5-milen. Under tiden försöker jag lära mig spinna med slända, byggd av blompinne och cd-skiva och en krok.
Jag kommer lägga upp bilder på alster jag gjort inim en snar framtid.
Jag kommer lägga upp bilder på alster jag gjort inim en snar framtid.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
