Powered By Blogger

måndag 14 mars 2011

Den här hyllan har Derek Martin byggt till mig. Det är plats för spegel och värmeljushållare. Jag har målat den i samma färg som mormor och morfar hade på pärlsponten i trappen upp i Stjärnsund. Så fin.
Uppåt väggarna! Gamla böcker kan man ha till mycket!
Emmas sittlapp som jag nybörjartovat själv. Jag är stolt.