Här tar jag ut mitt skaparintresse Lite hund och barnbarn trillar nog också in Även självhushållning och örtodling. För att inte tala om min kallrörda tvål, som är ljuvlig.
söndag 10 augusti 2014
Varmt
Aj, aj, aj ...tandvärk. Vi är slöa idag Axel och jag. Det var röklukt igår igen så fönster och dörrar blev stängda. Då blir det varmt i min etta.
Kom på hur man kan kyla ner sig själv och hunden. Sy frotté överdrag till kylklampar. Tankarna spinner vidare på om jag skall sy en klövjeväska till axel så han kan han kan bära 33 cl infrusna flaskor med vatten.
Kom på hur man kan kyla ner sig själv och hunden. Sy frotté överdrag till kylklampar. Tankarna spinner vidare på om jag skall sy en klövjeväska till axel så han kan han kan bära 33 cl infrusna flaskor med vatten.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


